21. juuli 2012
20.-21.juuli
Ja nad teadsid. Rivistusid hoovivärava ette ja ütlesid kogu kehaga: okei, lähme siis!
Korrastasin enam kui tund aega hobuste koplit – vahetasin 12 posti välja, korjasin veel maast kerkinud heinapallinööre kokku, seadsin linte üles ja taastasin voolu – ja otsustasin loogilise lahenduse kasuks. Ma ei niida õuest haljast ega upita seda hopsidele üle aia, vaid lasen loomad haljale. Palju lihtsam on pärast hunnikud põõsaste alla tõsta ju.
Nad olid sellega täiesti päri. Kui käruga hobunateni jõudsin, seisid nad kõik hoovivärava ees hanereas ja ütlesid: hea mõte!
Keskpäevaks paraku see mõte muutus – parmude rünnak ajas hopad padupöördesse, kulus tükk rahustamist, enne kui nad talli varjule keelitasin. Istusid seal õhtul seitsmeni – aga selle eest oli laupäevahommikuks enamus hoovi kenasti inglisemurustatud. Lähipäevil jõuab siia 35 rulli värsket heina – Kristi Paltmann-Mikolalt. Reimo maadleb heinamaadel ujuvate partidega, lubab kokresid kasvatama hakata – ja tema puhul tuleb hetkel palvetada, et ta 4,5 ha ristikumassist silo muljumisega tähtajaliselt toime saaks, või muidu tuleb prrrrrrrrriiahh!
Eile hommikul kell 7 rääkisime naistega seksist 😀 See maitsev salateema algas juba eile, kui Jaanika kirjeldas visiooni püha koopa ees seismisest, mis osutus üsaks ning mille ees peaks ideaalis pühadust tunnetama nii naine ise kui iga mees, kel on au sesse pühamusse siseneda.
Jaanika saatis mulle Thule seminari kohta käiva kirjatöö, mida on kõigil huvilistel viimane aeg kutsena pruukida.
Ma ise küll sinna õppepäevadele ei sõida – esiteks ei võimalda seda lapsed-loomad-talu, teiseks pole ma veel nii krõbe soonesaara, et võõraste vittude (vabandust, ka Vigala Sass väljenduks niimoodi, eks) vaevasid oma välja sisse lasta – tänan, ei!
|
Info Thule Lee Naiste väe(stamise)st:
Thule Leega tegi Ingrid Peek Halloo Kosmuse saate selle aasta juuni alul või mai lõpul ja muidugi saab seda R2 koduka arhiivist järelkuulata.
***
Naiste vägileesoja@gmail.com või Pärnumaa, Varbla vald, Selja küla, Leesoja talu.
(3. augusti õhtust – 5. augusti õhtuni)
Naise isiklik jõud peitub tema emaka väes.
Ürgsuses, algses vajaduses tungi ja loomulikkuse järele. Kui me tunneme end hästi naisena, ja avardame veelgi oma väge, siis kaovad naudingu piirid. See on lõputa lummus, mida saab jagada neile, keda me valime end avama, keda me lubame oma emaka kotta, saamaks erilist elamust.
Oled teel , kus otsid võimalusi avastada oma Shakti – naise vägi, milles on loomingut, liikumist, spontaansust, kindlust, teadmist ja ürgset tungi ühendamaks enda südame ja emaka väge. Vaid nii saad olla ürgselt naine, kes juhib ilmaruumi voogusid.
Praktika:
Emaka väe harjutused
Shakti olemuse avamine
Oru orgasmi harjutused
Emotsioonide vabastamised
Naise 13 kuud ( psühhofüüsilised harjutsed)
Rindade tantristlik massaaž
Shakti puudutus
5 elujõuga ravimine
Näo kaunimaks muutmine
Ajurveedalik naiste haiguste ravi
Yoni avamine- naiste tulerituaal
Emaka ja südame ühte voogu häälestumised
Psühhotehnikad (saledusele, noorendamisele, tervise tugevdamisele, naise seksuaalse jõu suurendamisele, võrgutamisoskusele, ning suurendamaks oma võimu)
Tantristlikud lõõgastused
Emakakoti rituaal
Homa rituaal
Shakti pesemine
ja palju erilist veel…
Praktiseerime erinevaid füüsilisi ja vaimseid tantristlikke harjutusi. Loome ühtset ilmaruumi ja väestame rituaalsust iseendas. Tajume ja analüüsime emotsioone (hirm, viha, nauding…). Lubame olla end hetkes. Õpime kasutama nullpunkti tehnikat.
Seksuaalsus on vägi, mis algab tungist. Kui meil pole tungi, siis meil pole ka väge. Avades Shakti väe, on võimalus ilmaruumist tõmmata enda ligi ka Shiva, kes avab end lummusele.
Kui oled naine, kes käib mööda naudingu rada, oled oodatud !
Naiste väe kursus on ainult neile naistele, kes ühendavad naudingu elususe sügavama maailmamõistmisega. Kes vajavad oma pingete ja emotsioonide korrastamist. Kes soovivad oma naiselikku seksuaalsuse väge suurendada ja kes tahavad ühendada end kõige elavaga (eluvõrgustik).
Leesojale tulles sa jätad maha sotsiaalse ruumi, ja lahkudes võtad kaasa isikliku kogemuse, ja lased lahti kõigist juttudest, mis naised endast rääkisid. Ja ilmaruum avab end sulle, näidates kätte rajad ja algused, lõputusse igavikku…
On loomulik ,et kursuse ajal sa ei kasuta telefoni, internetti, lindistamist, pildistamist, ega muud argist. Ole sel ajal siin, enda jaoks!
On oluline, et sellisel avanemisel oleks sinu ümber need naised, kelle lähedal tunned end hästi. Seetõttu täida ära ankeet, mis annab mulle teada, mida sina kõige rohkem vajad, et luua erilisi tehnikaid. Ankeet annab võimaluse valida naiste gruppi, sobitades neid, kes tõeliselt on nõus endaga „ tööd „ tegema.
Ankeet
Sinu praegused otsingud ja rajad?
Sinu hirmud?
Sinu eripärad…
Mida sa soovid kursusel endas arendada?
Mis laadi inimeste keskel sa kõige paremini avaned?
Mida tähendab sinu jaoks naise Vägi?
Kui soovid enda kohta midagi lisada…
Sinu nimi, sünniaeg. , e-mail, tel.
Lisa oma pilt.
Sinu põhjalikud vastused annavad sulle võimaluse vaadata enda sisse, mulle mõista sinu vajadusi. Pilt loob sinu kuju, kus saan „kohtuda „ sinuga enne algust.
Ankeet saada ära hiljemalt 22 juuliks. Tagasiside (kas sel aastal oled Naiste väe kursusel) saad hiljemalt 7 päeva jooksul. Siis jõuad ette valmistada ka kodutööd. Olles sobiv saadan sulle tagasiside ka varem!
Saades ankeedile JAH vastuse ning tasudes ettemaksu 40 eur ja 10. juuliks ülejäänud summa on kursuse kogumaksumus 125 eur
Hiljem on kursuse tasu 150 eur. Hind sisaldab ka kolme korralikku ja head toidukorda päevas, naistetoite, sauna, taimetünni, ööbimist, ja kõike muud vajalikku.
Ankeet saada
Vajad lisaküsimist, küsi, või helista 5103779.
Koht: Pärnumaa, Varbla vald, Selja küla, Leesoja talu riitusplatsid
Aeg: 3 august kell 19.00- 5 august kell 19.00
Elu on nauding!
Naiste Väge loob – Thule, kes on sündinud Shakti päeval.
*
Usun, et Thule võtab sobivaid temakesi jutule ka nüüd, kus esimesed tärminid möödas.
Mis mina siis eile õhtul Taimede varjatud väe raamatust teada sain? Kindlasti rohkem kui aiast-aiaaugust-kirjavahetusest, mille pean mingil moel ära lõpetama – see õgib ja tühjendab, on ammu end ammendanud ja minu tegeliku olemuse suhtes kuritegelikult lammutav. Finito.
Raamat aga näitas mulle Püha Kolmainsust – maagid, šamaanid ja nõiad on ühe nähtuse kolm aspekti – et nad omavahel konkureerivad ja jagelevad, on jabur. Niisiis:
Nõiad
Mõned nõiad peavad end wicca’deks ja veel 1950. aastatel olid nõid ja wicca sünonüümid. Tänapäeval peetakse nõidu vana ja wiccasid uue loodususundi esindajateks. Uusnõiduse algupära on siiski mitmetine ning sellel ei ole ühte kindlat allikat. Tuntuimad uusnõiduse traditsioonid on pärit Briti saartelt, kust need on levinud eelkõige Ameerikasse. Alguses andsid arenevas uusnõiduses tooni keskaja salaõpetused. Britannias püüti 20. sajandil ühendada keskajast pärandunud läänemaist okultismi, briti rahvapärimust ja uut loodusromantikat. Uusnõiduse areng on seotud ka feminismi ja seksuaalrevolutsiooniga. Soomes on välismaiseid traditsioone ühendatud rahvuslikega, esile tõusevad „Kalevala” maailm ja äärmiselt lähedane side loodusega.
Nõiad usuvad, et kõik on omavahel energiavõrgu kaudu ühenduses. Loodust peetakse suureks jumaluse õpetajaks. Paljud nõiad näevad jumalust jumalanna ja jumala kujul, teised ainult jumalannana. Nõidade tagakiusamise ja kristluses rõhutatava maskuliinsuse tõttu tunnevad paljud nõiad ühtekuuluvust looduse feminiinse jõuga, jumalannaga. Enamiku nõidade jaoks on täiskuu oluline rituaalide läbiviimise aeg ja paljud peavad sabateid. Tähtsad on ka isiklikud tootemiloomad ehk väeloomad. Paljudel nõidadel on ka oma aed, kus nad kasvatavad ürte ja töötavad maa energiatega. Nõiad tunnevad ravimtaimi ja neil on side vaimude maailmaga. Nõidade jaoks on taimed osa kõigega seotud universumisüsteemist. Selle süsteemiga on seotud signatuuriõpetus, mille järgi taimedest võib lugeda nende kasutusviisi. Nõiad oskavad enamasti ennustada, endeid tõlgendada ja teavet suunata. Nõidadel on olnud ühiskondades oluline koht, kuigi nende oskuste pärast on neid ka kardetud. Süsteemsete valitsuste tekkides muutusid iseseisvad vabamõtlejad ohtlikuks, eriti kui nad tundsid mürgitaimede saladusi. Kaunitest jumalannadest said vanad koledad nõiamoorid.
Nõidade üks eesmärk on suurendada oma teadmisi universumist, et saavutada sisemist tasakaalu ja jõudu ning suurendada oma vaimset ja füüsilist heaolu. Nende eesmärk on elada parimat võimalikku elu. Nõiaksolemise juurde ei pruugi sugugi kuuluda materiaalsete esemete hankimine maagia abil, sest selline tegevus võib võtta nõialt väe. Nõidus ongi oma lähtekohtadelt humaanne ja nõiad peavad oma põhiülesandeks kannatuse leevendamist. Nõiad leiavad rahuldust teisi aidates. Paljud muistsed nõidusega tegelejad ei pidanud end nõiaks, vaid tervendajaks.
Valges maagias ei tohi nõid maagiliste toimingute eest raha küsida, sest tasu saades peab saavutama tulemusi, aga maagia puhul ei ole miski kindel. Nõid ei tohi sooritada maagilisi toiminguid oma ego tõstmiseks või näitamiseks või millegi teistele tõestamiseks. Sellisel juhul maagia tõenäoliselt ei toimi, sest puudub tõeline vajadus. Nõidusega ei tohi kelkida ega teisi hirmutada. Maagiat tohib kasutada oma püüdluste saavutamiseks, kui see teistele halba ei tee ja kui ei kasutata retseptides loomseid koostisosi — kõiki elusolendeid tuleb austada. Riitused on tõhusamad, kui neid viiakse läbi vabas õhus: metsades, veekogude kallastel ja mägedes. Narkootiliste ainete kasutamine võtab maagilise väe ning kahjustab keha ja vaimu.
Šamanism ja nõidus, aga ka druidism, on üksteisele üllatavalt lähedal ja neid on raske eristada. Šamaan säilitab täie teadvuse, kuigi rändab muutunud teadvuse seisundites. Nõiduses ei ole see alati nii olnud. Nõid võis olla vaimude maailma olendite teadmatu vahendaja, seevastu maagi ja šamaani eesmärk on neid valitseda. Euroopa traditsioonis nägid nõiad surnuid, ennustasid ja otsisid kadunud asju ehk tegid enam-vähem samu asju nagu šamaanid. Tavaliselt olid mehed viljakusmaagid, kes rohkendasid saaki ja parandasid ilma, naised aga tervendasid haigeid, nägid surnuid ja otsisid varandusi. Euroopas arenesid šamanism ja nõidus kõrvuti ning neis leidub samu elemente. Samuti nagu wicca ja druidismi puhul, liitub ka nõidusega neli suurt ja neli väikesemat sabatit.
Läänemaises nõiduses ja nõidusravis otsitakse kaitset eelkõige jumalannadelt — Hekatelt, Dianalt, Venuselt ja Freyjalt. Arvati, et nõidusravis kasutatavad taimed tulevad nende jumalannade aedadest. Kirik on pidanud nõidusravi metsikuks ja kontrollimatuks, sest see sisaldab mütoloogilisi, rituaalseid ja feminiinseid elemente. Nõiaväel on valmistatud aineid armastuse äratamiseks ja lämmatamiseks, sünnitust reguleerivaid ja nurisünnitust põhjustavaid rohtusid, meeli aktiveerivaid ravimeid ning eluiga pikendavaid ja noorendavaid eliksiire. Teisalt tegeldi ka ilmamaagia ja musta maagiaga, mis sisaldas vandeid, mürgitamist ja voodood. Nõidade valmistatud rohud on sageli ohtlikud ja nende mõju oleneb parasjagu kasutatud kogusest.
Nõidusega on lähedalt seotud antiiksed müsteeriumiusundid, mille riitustel kasutati omal ajal palju joovastavaid aineid. Kõige olulisemad riitused on tavaliselt seotud salateadustesse pühendamisega ja teadvust mõjutavate taimedega püüti hõlbustada teadmiste omandamist ja kogemist. Tuntuim on Eleuse müsteerium, millega teeniti Demeteri, saagi ja saagikoristuse jumalannat, ning tema tütart Persephonet. Ka veinijumal Dionysose kultus on nõidust oluliselt mõjutanud. See sai alguse Kreekas, aga saavutas haripunkti Roomas. Delfis Parnassose okaspuumetsades tantsisid dionüüslased metsikuid tantse, jõid joovastavaid veine ja langesid seksuaalselt erutunuina üksteise kätele. Lõpuks langesid tantsijad kollektiivsesse ekstaasi. Järeltulev põlvkond mäletab seinamaalidelt paljaste rindadega sööjatare või Dionysose rooma vaste Bacchuse tütreid. Mehed rõivastusid loomanahkadesse ja tantsisid ringiratast seksuaalset iha äratavast veinist tekkinud erektsiooniseisundis ning nägid välja nagu saatürid, faunid või Paanid. Neid kultusi halvustati juba Rooma ajal ja keskajal keelustas kirik need täielikult. Dionysosest sai saatan, kummardatud jumalannast nõidjumalanna, naistest nõiad, saaturitest saatana teenrid. Erootilisest tantsust sai nõidade sabat.
Ka muistses Egiptuses oskasid preestrid kasutada taimede väge selgeltnägemise võime saamiseks, nagu hiljem oraaklid. Isise ja Osirise surma ja eluga seotud müsteeriumid levisid mugandustena ka kreeka-rooma maailmas. Paljud wicca järgijad peavad oma usundit kunagiste müsteeriumiusundite järeltulijaks.
Nõiad on traditsiooniliselt tantsinud pühadel mägedel: kreeklased tantsisid Olümposel, heebrealased Siinail, cheyennei indiaanlased Bear Buttel, California indiaanlased Shasta mäel. Nõiajahtide tõttu jäid paljud koju ja sooritasid salvide abil transirännakuid. Mürgised taimed võivad eraldada astraalkeha füüsilisest kehast. Astraalkeha* võib võtta erinevaid kujusid, muu hulgas ka looma kuju. Nõidade salviretsepte ei ole säilinud, kuigi neid on üles kirjutanud teadlased, arstid ja kirjutajad. Salvide aluseks olid sageli valu- ja haavasalvid, timukate võided ning reuma ja hemorroidide raviks kasutatavad ravimid. Ka rahvas tundis armujooke ja aineid, mille abil muudeti näiteks õlu joovastavamaks.
Oma ekstaatilisuses ja alastuses on nõiad esindanud looduse joovastavat ja kontrollimatut jõudu. Kirik paigutas aga loodusekummardamise ja meelelisuse saatana valdustesse. Kiriku järgi oli hing maskuliinse jõuna jumalik, loodus ehk jumalanna kuulus feminiinsena saatana kuningriiki. Paganlikes ühiskondades kaitsesid šamanistlikult andekad naised hõimu viljakust, aga kirik leidis, et nemad ja nende teadmised on saatanlikku päritolu. Kiriku ja võimukandjate silmis olid eriti ohtlikud ilmašamaanid, sest nemad kontrollisid viljasaaki. Mees- ja naissoost ilmašamaane oli keltidel ja germaanlastel ning nad sooritasid oma rituaale sageli alasti ja ekstaasis. Nüüdisaegsem mõiste astraalkeha kohta on psühhosoma või mentaalsoma.
Rohelist nõidust võib pidada omaette nõiduse haruks. Rohelise nõiduse esindajad ravivad haigusi ning hoiavad ja parandavad tervist ja elujõudu. Neid nimetatakse mõnikord ka kööginõidadeks või posijateks. Nad on iseseisvad ning neid ei ole pühitsetud ühessegi formaalsesse traditsiooni, erinevalt teatud rühmadesse kuuluvatest nõidadest. Vanasti anti posijate tarkus tavaliselt suusõnal edasi emalt tütrele või õpetajalt õpilasele, tänapäeval annavad nad välja ka käsiraamatuid. Rohelised nõiad ei raiska loodusvarasid, vaid taaskasutavad ja asetavad esikohale looduslähedase ravi. Nad jäävad sõltumatuks, kuigi mõistavad, et kõik on seotud kõigega. Rituaalid on osa nende elust ja nad võivad suhelda vaimude ja hingedega transi ja šamanistlike tehnikate abil.
(Šamaanide, maagide ja kõige muu kohta lugege Varrakus 2011. aastal ilmunud raamatust)
Mihkli silmadega suhtleme tilkade abil. Ta suutis eile töö juures õpipoissi keevitama õpetada ilma, et oleks ise maski kandnud. Kummelitee, silmatilgad ja ohtrad lohutussõnad on nüüd meie abilised.
Täna võiks küll keegi mind ujuma kutsuda… Jõudsin ma mõelda. Ja kutsutigi. Lahendasime järve ääres kolm suurt ristsõna, sõime hunniku šokolaadi, ujusime ja itsitasime.
Milleks mul oli täielik õigus, sest enne sai Tatjana lugu valmis ja hobunad parmupaanika eest talli evakueeritud. Keerasid teised end seal kergendusega põhkudele siruli – mida oli eriti vaja Garfieldile, kes putukapilve käes ringi trampides tagumise parema järjekordselt paiste sai, krt.
Ühtlasi vajas järves mahapesemist eriti tülgas kirjavahetus, mis püüdis silphaaval lammutada ka viimsed kenad mälestused, mis veel kuskil mäluvoogudes hulbivad.
Leevenduseks olid ka Jaanika arutlused langevarjuhüpetest. Ta kirjeldas, et on unes alati nägija ja suudab kõike – ja pärast seda suudab ka ilmsi, pimedana, kõike – ja veel enamgi.
Pitsatiks selle tõdemuse all oli:
Tsitaat Paolo Koelho raamatust "Portobello nõid"
Lk. 223
Deidre O'Neill, kutsutakse Eddaks
Inimesed loevad palju nõidadest, haldjatest, üleloomulikest asjadest, lastest, kellesse on pugenud kurjad vaimud. Vaatavad filme rituaalidest, kus kasutuses pentagrammid, mõõgad, vannutamine. Väga hea, kujutlusvõimet on vaja töös hoida ja inimesed peavad teatud etapid läbi käima. See, kes ei lase ennast eksitusse viia, astub ühendusse Traditsiooniga.
Tõeline Traditsioon on see: õpetaja ei ütle kunagi õpilasele, mida tuleb teha. Nad on kõigest reisikaaslased, kellel mõlemal on see kõhedusttekitav „imelik tunne", seistes vastamisi pidevalt muutuvate aistingute, avanevate horisontide, sulguvate uste ja järvedega, mis meid vahel teelt eksitavad, teelt, mida ei tohi ületada, vaid tuleb läbi käia.
Õpetaja ja õpilase vahel on ainult üks erinevus: esimene kardab natuke vähem kui teine. Niisiis, kui istutakse laua või lõkke ümber juttu ajama, võib kogenum küsida: „Miks sa seda ei tee?" Ta ei ütle kunagi: „Mine, ja sa jõuad sinna, kuhu minagi", sest iga tee on erakordne ja iga saatus individuaalne.
Tõeline õpetaja äratab õpilases julguse oma maailm tasakaalust välja viia, ehkki temagi on tundnud hirmu asjade ees, mida on leidnud ilma, et keegi selgitaks, mis need on...
See on muide Coelho raamatutest üks mu lemmikuid. Oma. Valtu järve äärest tulles sai minu omaks ka Maximas kolmandiku hinnaga müüdud pirakas pann, mille peale ostsin kukeseened. RMW poisid tegid imesid – sobimatu haagisekonks sai ühitatud neliveoga, stange konksuga ja konks elektrisüsteemiga – ja enam kui kolmandikku alet tegid nad ka, et mutt teine kord ka oma kummaliste tellimustega nende firmasse jaksaks roomata 😀
Heatujulised noored ootasid mind kodus – pohh see kiunuv-kräunuv-klaariv postkast! – kusjuures autoakulaadijat-tolmuimejat-muruniidukit-aiakäru eesmärgipäraselt kasutav väimees ütles mulle korduvalt EMME…
Mina aga lugesin-lugesin-lugesin – hetkel on sedalaadi lugemise järele tõeline nälg.
Laupäevahommik algas beebibasaariga – FB on täis kadunud koeri ja koduotsivaid kiisse. Kuna mul endal õnnestus kõik kiisud-kutsud läbi FB kodudeni korraldada, jagan usinasti ka neid, kes nüüd hädas on.
Mida täna teen? Maksan ühe arve, korraldan heinad Harjumaalt koju, talituse käigus vean viimase halja Anne maa pealt talli, sest hobundid tuleb insektide eest peagi varjule viia, koristan igapäevase ringina elumaja, kirjutan tibakene Elmatari käsikirja, et ootaminevalmistumine võimalikult siin-ja-praegu sujuks – õhtul toob Brigita väljavalitu Ülar siia nii Brigita kui Aleksanni-Minni – siis teeme sauna, kus pesen lõpuks ära lambavillad (näib, et paremaid ilmu ei tulegi, jätan nad siis leiliruumi kuivama) – ja homme koidikul Soome. Siin päevaraamatus kohtume seega kolmapäeval, sest mul tuleb teisipäeva hilisõhtuni silmadearvutistpuhkamise ja sooneltäraolleskoduigatsusekogemise kolmpäevak. Arrivederci! 😀
PS. Hetk enne selle päevikupeatüki ülesriputamist plõnksas postkasti Jaanika hommikune kiri:
See on hea, et vihahoog ja vastikus peale tulivad – aitab kontsentreeruda ja kergemalt lahtihüpet sooritada…Peale kaost saabub teatavasti…LÜÜRIKA, mille elemendiks Õhk ning mis ise õrn,helge ja ilus kui Liblikalend…!:)
Usun, et kui nüüd need veel olevad sidemed oma sisemise Nõiamoori abiga puhtaks põletad, osutub reaalis asjade lahtisõlmimine kergemaks kui praegu näib!: – Jõudu selleks sulle igatahes.
No ja vbl tol ööl toimus juba miskit ka ära, sest oli ju seal kolm ühes: sina, Mina ja Thule. Küllap meil kõigil omad sisepõletamist vajavaid ripakil sidemejupi jäänukeid…
Ah muidugi ple mu silmadega hullu midagi ja ikkagi…Minu omad ju!:))
Reisimas võib käia mitmeti ja kõik on õige: mõni õgib puliimiliselt muljeid, et siis suurem osa neist hiljem välja vomeerida, teine oskab kohapeal naudelda ja ilmselt on veel sadu ja sadu põhjuseid, miks minna ja rännata – aga peaasi: seda tehakse ikke eneste heaks ja mõnuks!:))